161222549wfw

News

Alcune dumande cumuni nantu à l'acquistu di macchine per incisione

Q: Hè a macchina di incisione trasfurmazioni autumàticu?
A: Iè!A machina di incisione in legnu appartene à l'utensili di a machina di trasfurmazione CNC, pò esse cunnisciuta di una varietà di istruzioni di codice, u prucessu hè automatizatu, ùn hè micca bisognu di una persona per guardà;s'ellu ci sò parechje macchine, u piattu ùn hè micca assai pisanti, una persona pò nurmalmente fighjulà più di 10 machini.Ma u gradu di l'automatizazione hè più o menu sfarente, a macchina per incisione in legnu cunvinziunali domestica, ùn cuntene micca carica automatica, clamping automaticu sti dui funzioni.

Q: questu hè una macchina per incisione di computer XX?
A: Computer XX machine à incisione appartene à a macchina incisione, in u cuntrollu di a scelta di cuntrollu urdinatore, ma dinù u mainstream di u mètudu cuntrollu mercatu.In più di cuntrollu urdinatore ci sò macchina di cuntrollu industriale, manicu picculu, ognunu hà i so vantaghji è disadvantages.Sè avete bisognu di cunnosce i dettagli, pudete cuntattateci.

Q: Ùn sò micca sapè cumu uperà a macchina, avete furmazione?
A: Avemu un staff tecnicu prufessiunale per furmà vi gratuitamente.Se ùn avete micca utilizatu a macchina per incisione, ci vole à furnisce una furmazione tecnica diretta, ùn hè micca prublema.A nostra furmazione tecnica diretta hè nurmale inclusa per i clienti finali.

Q: Ùn possu micca fà disegni, pudete dà una furmazione?
A: Ùn ci hè micca prublema per voi per fà disegni simplici dopu a nostra furmazione, entremu secondu a vostra situazione attuale.Ma s'è vo vulete amparà in detail la pruduzzione di drawing relief, etc., sollievu fà u ciclu di apprendimentu di u software hè generalmente di circa 30 ghjorni, pò veramente fà boni disegni, bisognu di più di 40 ghjorni, però, per participà à a furmazione di l'istituzioni di furmazione. pudete ottene un apprendimentu megliu, più sistematicu.

Q: Ùn pudemu micca fà parechje cose, darete aiutu ?
A: Prima di tuttu, furnimu un supportu tecnicu di a vita, s'è vo scontru ogni prublema, avemu da furnisce suluzioni direttamente o se pudemu risolve.S'ellu hè fora di u nostru scopu, pudemu solu pruvà à aiutà vi risolve.

Q: Ciao scultura in petra cù quale strumentu, cumu per ottene bè.
A: L'incisione CNC richiede culteddi, in generale mandemu una decina di coltelli speciali cù a macchina.Se l'arnesi sò utilizati, dopu chì urdinate i vostri propri culteddi per riduce i malintesi.


Tempu di pubblicazione: 28-oct-2022